Здесь собранный самые частые вопросы по установке и работе с гидравлическими узлами. FAQ по ремонту гидравлике, FAQ по гидронасосам, FAQ установка гидравлики, FAQ по гидравлике, FAQ гидронасосам, FAQ гидромоторам, FAQ гидроцилиндрам, FAQ по ремонту гидравлике,



Форма обратной связи
098-692-53-35, 098-692-72-08

Вся полная информации по стоимости, а также срокам определяются только индивидуально. После полной дефектовки гидравлики мы предоставим точную цену за все работы, а также цены на запчасти! В результате Вы получите качественный ремонт, а кротчайшие сроки! Узнать всю интересующую Вас информацию и узнать условия качественного ремонта возможно у наших менеджеров.


“Мы подобрали для Вас категории”

PARKER T12
Гидравлика
Большой выбор гидравлики
s-l300
Всемирно известные бренды
Смотреть топовые бренды
CAT
Сравнивайте товары, цены, описание
Наш сервис дает массу преимуществ

Находите самые горячие предложения!!

Объединяя выбранные интернет-магазины в одной платформе, наш сервис Производство и ремонт гидравлики - Гипермаркет гидравлики помогает экономить время. А также Вы узнаёте новые магазины и товары по всему миру. Наш сервис был создан для экономии времени и средств. Для быстрого поиска поставщиков в сфере запчастей, тракторных запчастей, запчастей к гидравлике, запчастей к спецтехнике, запчасти к сельхозтехнике. А также поиску заводов по производству гидравлики, заводов по ремонту гидравлики. Прайс навигатор запчастей, Гипермаркет гидравлики, Ремонт гидронасоса, Ремонт гидромотора, Ремонт гидравлики, ремонт гидравлики спецтехники, Ремонт гидроцилиндров, Ремонт гидростатики, Ремонт шестеренчатого насоса, Ремонт гидрораспределителя, Производство и ремонт гидравлики - Гипермаркет гидравлики

  • Show all
  • Under $100
  • Popular
  • Best rated
  • Popular in this month
Added to wishlistRemoved from wishlist 0
Сравнить
- 17%
Ремонт гидромотора экскаватора погрузчика

Ремонт гидромотора экскаватора погрузчика

Продавец apk.biz.ua
9,854.00 8,211.00
Added to wishlistRemoved from wishlist 0
Сравнить
- 38%
Ремонт гидронасоса экскаватора погрузчика

Ремонт гидронасоса экскаватора погрузчика

Продавец apk.biz.ua
8,557.00 5,312.00

Форма обратной связи
098-692-53-35, 098-692-72-08

Позвоните либо напишите нам мы ждём!


 




• 1) Оптом ми беремо у постачальника і ціна буде приємніше для всіх. Пропозиція вигідна обом
сторонам – нам і вам. Тут вступає в силу поняття економічної синергії і просте зниження закупівельної ціни
від загальної закупівлі, що дає можливість і нам заробляти і покривати всі витрати ..
2) Вам не потрібно тримати склад. Все є у нас. Ви не мороз гроші. Берете товар тоді, коли вам потрібно у
нас. А це якщо дивитися за середньорічним депозиту економія близько 6% на рік.
3) Економія на митно-брокерських послуг. Близько 100 євро / одна поставка.
4) Не потрібні складські приміщення для зберігання товарів. Розтрати в місяць в середньому
3,5 євро / м2.
5) Чи не потрібна вантажно-розвантажувальна техніка. Вкладення на покупку і амортизація, а також розтрати на
утримання – близько 150 євро / міс.
6) Ризики доставки / втрати, псування товару при зберіганні і доставці лягають на нас. А ризик становить все
ж близько 1%.
7) Економія на доставці. Ми веземо 1 раз велику партію, окремим авто. І вартість доставки буде
лягати на велику партію десятками товару, а не 2-7 шт. Це ще на 3-5% дешевше в закупівлі.
8) Ви економите час на організації логістики, брокера, оплат терміналів та інші тимчасові
витрати. А це близько 0,5% від вартості поставки.
9) Гарантія та сервіс запчастин забезпечуємо ми на території України. Тобто цими питаннями Вам не
потрібно займатися. А гарантійні випадки це все ж знову близько 2%.
10) Ви виключаєте можливість помилки підбору. Від нас отримати заміну і зробити повернення буде набагато
простіше, ніж з постачальником за межами України. А це теж буде економити ваші кошти. Це ще близько 1-2%
на ризик неправильного підбору.
11) Ми можемо привезти товар без передоплати. Постачальники за межами України працюють тільки по 100%
передоплаті. А це все ж з урахуванням що гроші у вас в обороті це плюс ще близько 0,25% за 14 днів.
12) Поставки за рахунок регулярної потреби – щотижня, що прискорить отримання необхідних вам
запчастин і не вам потрібно буде збирати велику поставку, щоб вигідно транспортувати і розмитнити
його. Економія на необхідності морозити гроші на закупівлі побільше. І у нас вже це все налаштовано на
регулярній основі. А вам потрібно буде робити багато дій для організації кожен раз. Ми ж просто
дописуємо в поставку товари, які повинні приїхати. Це близько 0,25% від замовлення на економії вашого
часу і «морожених» грошей
13) Будь-який постачальник підтримає такий тип роботи. Їм теж простіше зняти навантаження з себе і оформити
одну поставку для нас, а не кілька різним споживачам. це близько
0,25% від замовлення на економії часу постачальника.
14) Постачальник дає дешевше оскільки кожна затаможка обходиться близько 70 євро. Що теж відображається в
ціні товару. Це вже з ними обговорювалося. Економія 70 євро на кожній відправці.
Тому ми ціну даємо на 5-10% дорожче ніж ви б брали це безпосередньо у постачальника. Але при цьому ви
економите близько 20% і економите час. Задумайтесь!
• На КПП авто Знайдіть місце де буде встановлюватісь коробка
відбору потужності.
При необхідності злійте мастило з КПП авто в чисту Ємність, лишь после цього можете відкрутіті кришку в місці
встановлення КВП. Проводьте встановлення валу ВП відповідної довжина та форми в шліцові з’єднання КПП та
фіксуєте вал коробкою відбору потужності. У Деяк випадка между валом та КВП встановлюється додаткова
Перехідна плита відповідної форми.
ВСТАНОВИВ КВП переходьте до встановлення гідравлічного насосу відповідної потужності та напрямку
Обертаном. (Если КВП пряма то насос лівий, КВП в БІК то насос правий). Даній вузол гідросістемі
встановлюється в порядку послідовності на шпильки відповідної довжина та затягуються гайками.
Насоси НШ ма ють три отвори (опціонально) вхід, вихід, та вихід Який заглушено гайки (IN & OUT). Два
виходи Зроблено для зручності виводу шлангу високого тиску.
Продовжуємо встановлення в напрямку кузова авто.
В насос на віході (OUT) та патенти вкрутіті штуцер високого тиску, до него під’єднаті шланг високого тиску,
далі за схемою знову штуцер, Перехідна муфта мама / мама, зворотній клапан и ось ми Вже встановлюємо
гідро розподільнік на бак у відповідному місці. Баки всегда обладнані плитою з наскрізнім отвором та місцем
кріплення розподільніка. Градус розворот розподільніка НЕ має значення. І так закріпівші розподільнік на бак
поставивши при необхідності ущільнювальне кільце между баком та розподільніком, вкрутіті штуцер ВТ на
віході розподільніка (S) i на ньом закріпіті шланг ВТ, Яким підключіте причіп через Швидко-знімальну муфту.
Встановлюємо бак та закріплюємо на ньом розподільнік.
!!! Особливе ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГА НА ТО ЩОБ ПРАВИЛЬНО поставити РОЗПОДІЛЬНІК, ЩОБ
НЕ ЗАГЛУШІТІ вихідний ОТВІР З РОЗПОДІЛЬНІКА У БАК !!!
!!! ТАКОЖ особливо ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГА на правильному ПІДЄДНАННЯ рукавів високого тиску до
розподільніка. Ось тут на прікладі розподільніка на 3 болта показано як має буди під’єднано вхід и вихід з
розподільніка. Поскільки НЕПРАВІТЛЬНЕ ПІДЄДНАННЯ в 95% прізвесті ДО РОЗРІВУ корпусу насоса у
4% ВІПАДКІВ НЕПРАВИЛЬНОГО ПІДЄДНАННЯ ДО розлив корпус РОЗПОДІЛЬНІКА І 1% віпадків
виробляти до розріву РВД чи з’єднань. !!!! Вихід в насос всегда має буті через зворотнього клапан, что
захіщає насос від рівків гідроціліндру а такоже біля перепускного клапану, что скідає екстремального
високого тиску масла в бак и тім самим захіщає гідравлічну систему від розріву (Див. Фото нижчих).
Встановлюємо аварійний кран низьких тиску з контрольною гайки, через прямий фітінг виводимо
малостійкій шланг низьких тиску до насоса. Насос підключаємо Кутовий фітінгом з контрольною гайки,
одягаємо шланг та закріплюємо хомутами.
Для керування системою встановлюємо пульт керування у зручне місці кабіни автомобіля, підключаємо
повітряну трубку в пульт (місце 1) Інший кінець через повітряний Трійник під’єднуєте до повітряної системи
автомобіля. Від пульту виводимо три трубки на управління КВП та гідро розподільніком.
Залівші масло перевіряємо роботу системи, если створюється низька Тиск – міняємо повітряні трубки
місцямі на розподільніку.
Если чути підвіщеній шум в КВП та патенти Додати паранітову, ущільнюючу прокладку, доки НЕ знікне шум в
місці включення.
Allprice.org.ua
Чи не забувай про заміну масла в гідросістемі. Бажано 1 раз в рік. Це продовжіть роботу Вашої системи на
роки!
З любов’ю,
• Бак тріснув в нижньому кутку. Яка причина?
Масла багато налили або через повітряний фільтр (жовтий картридж) масло лили. Повітря не міг потрапляти
при підйомі кузова і вакуумом / тиском пару раз і видавив стінку. Рішення: заварити, зменшити рівень масла і
поміняти картридж фільтра.
Фільтр витягувати треба при заливанні? відповідь: Картридж та обов’язково він же фільтр
повітряний а не масляний.


Яке масло заливати в гідроборт
Шановні читачі, досвід роботи в нашій організації показує, що власники гідравлічних бортів часто
не знають, які рідини знаходяться в станції їх гідроборта і коли і що туди лити. Для вирішення цієї
проблеми розберемо основні помилки.
Більшість заводів, які виробляють
гідравлічні борту на виході заливають в систему гідравлічне масло ЧЕРВОНОГО КОЛЬОРУ, але наш
споживач побачивши, таку рідину приймає його за ATF: масло для автоматичних коробок передач поряд з
гальмівними рідинами і рідинами для гідропідсилювача керма, є найбільш специфічними продуктами
автохімії. Середня температура масла в коробці передач становить 80-90 градусів, а в жарку погоду при
помірному русі може підніматися до 150 і це нормально для ATF. Робоча температура гідравлічних
насосів не перевищує 90 градусів, а часто і 60 градусів. При підвищенні температури понад норми
гідравліка перестає працювати. Але найголовніше ATF роз’їдає гумові манжети, кільця, ущільнення і
призводить до їх швидкого зносу. Після цього починають підтікати гідравлічні циліндри, текти станції
гідроборта, закупорка розподільних блоків, клапанів, насоса.
Часто при нестачі масла, в гідравлічний бак доливають «БУДЬ-НЕБУДЬ» гідравлічне масло. Це
нормально, їли вам необхідно закінчити рейс і доїхати до станції технічного обслуговування. Ви ж не
доливаєте в двигун мінерального масла 15W40, якщо до цього туди було залито синтетичне 5W30, а
потім півроку їздите до наступного ТО. Всі гідравлічні масла відрізняються в’язкістю і різними
присадками і тому доливати можна тільки те, що вже залито.
Для заміни масла необхідно злити всю рідину, залити промивне масло і провести 5-6 повних циклів
гідроборта (закрити, відкрити, опустити, підняти), злити промивне, залити гідравлічне масло. Рівень
масла вимірюється на повністю відкритому, опущеному борту. В’язкість масла повинна бути 32-ий,
присадки HVLP, у другому випадку + температурна присадка.
Використання масла 46-ій в’язкості не допускається. Воно вище в’язкості, ніж 32-е і створює додаткове
навантаження на електродвигун. Перегрів електродвигуна може привести до поломки і повного виходу з
ладу. Дуже рідко допускається використання масло 22-ій в’язкості, і тільки у випадках зниження температури
повітря нижче 20 градусів.
• Який адаптер підходить для коробки відбору
потужності (КОМ) ZF 2 HYVA
Для коробки відбору потужності (КОМ) ZF 2 HYVA не підходить адаптер з’єднувач 4х3 з фланцем і довгим З
цим завданням відмінно впорається адаптер з’єднувач 4х3 з фланцем і коротким
• актуальність ціни
В ЗВ’ЯЗКУ ЗІ ЗМІНАМИ КУРСУ ДОЛАРА
ЦІНИ НА САЙТІ МОЖУТЬ БУТИ НЕ АКТУАЛЬНИМИ!
Роботи щодо коригування цін ведуться безперервно, в зв’язку з чим ТОВ “Allprice.org.ua” переконливо
просить своїх клієнтів. Щоб уникнути неприємних ситуацій, ціни на зацікавила продукцію уточнювати у
менеджерів по продажах.
Зв’язатися з нами Ви можете по телефону в Україні:
• Через що може не працювати свитч?
Світчі – це кнопки в пульті управління, за допомогою яких можна виконувати простий і безпечний відвал
вантажу з кузова. Натиснувши свитч, можна підняти і опустити кузов, зафіксувати положення відвалу під
певним кутом або зробити аварійну зупинку ходу гідроциліндрів.
Якщо світч на вашому пульті управління не працює, Вам необхідно перевірити коректність
підключення всіх комплектів гідросистеми в авто. У більшості випадків, з якими ми стикаємося на
практиці, причина полягає саме в цьому. Також ви завжди можете звернутися до наших фахівців, які
допоможуть вам і проконсультують Вас щодо правильного підключення гідросистеми.
• Чи не працює пневматичний джойстик. Чому?
У тому випадку, якщо у Вас не працює пневматичний джойстик, то проблема, швидше за все, в його не
вірно підключенні. Зв’яжіться з фахівцями компанії Allprice.org.ua і отримаєте консультацію щодо
правильного підключення.
• Чому джойстик пропускає повітря?
Так буває у дуже невеликої кількості джойстиків як шлюб у виробництві. В такому випадку, його потрібно
відправити до нас на заміну, або на нескладний ремонт фахівцям нашого СТО.
• Глухне мотор при включенні коробки відбору потужності.
Що робити?
Якщо глухне мотор при включенні коробки відбору потужності, є кілька варіантів, чому це може
відбуватися.
В першу чергу, найімовірніше йде велике навантаження на мотор. Потрібно з’ясувати, чи правильно
підключений насос, а також чи правильно підключена гідравлічна система і так далі. Швидше за все,
проблема криється в перерахованих вище моментах.
• Що робити, якщо лопнув шланг високого тиску?
Шланги високого тиску, які більш звично називати рукавами високого тиску або РВД, призначаються
для того, щоб поглинати або створювати робочі зусилля, які під впливом високого тиску передаються
через закачані в них рідини або гази. Рукава високого тиску застосовуються, в основному, в
гідравлічних і пневматичних системах і механізмах і періодично можуть пошкоджуватися.
Причини розриву і тріщин шлангів високого тиску можна поділити на кілька видів:

  1. Брак виробника. Найчастіше це неякісно зроблений обтиск стику шланга і фітинга через
    використання неякісного або несправність обладнання.
  2. Пошкодження, які отримані при експлуатації основного механізму. Вони виникають як порізи і
    розриви РВД. Найпоширенішою причиною цього є провисання шлангів високого тиску через некоректно
    підібраною довжини. пошкодження шланга
  3. Пошкодження, отримані з-за невідповідності параметрів шлангів експлуатаційних умов. Це може
    бути як зрив фитинга, так і розрив РВД. В результаті тиск перевищує допустимий, на яке
    розрахований сам рукав.
  4. Пошкодження зовнішнього шару, що виникають при використанні РВД в неправильному температурному
    режимі, на роботу в якому шланг не розрахований.
    Від цілісності трубок і шлангів залежить, як працює гідравлічна система. Насос створює тиск через
    шланг високого тиску. Якщо деталь лопнула або зносилася, система працює неефективно.
    Важливо! Для максимального огорожі рукавів високого тиску від можливих пошкоджень необхідно
    серйозно перевіряти їх характеристики і параметри на відповідність експлуатаційним умовам.
    Перш за все, це розрахункове значення максимально допустимого тиску, температури і
    мінімального вигину РВД.
    Демонтувати старий шланг самостійно досить проблематично. Кріплення розташовані незручно, до них
    важко дістатися. Тому, при заміні шлангів високого тиску, краще звертатися до фахівців компанії
    «Allprice.org.ua», які допоможуть вибрати і встановлять нові рукави високого тиску в ваш автомобіль.
    • Чому розподільник потіє?
    Згодом ущільнення, сальники і прокладки в гідравлічній системі втрачають еластичність, всихають, і
    агрегат починає спочатку «потіти», а потім відкривається текти масла. Виникає необхідність заміни
    ущільнень, а це дуже трудомістка і далеко не дешева операція, особливо якщо підтікає коробка передач на
    тягачі.
    Крім того, запотівання може бути сезонним явищем. Конденсат на автомобільних трубках – справа
    звичайна, особливо взимку. Волога потрапляє на кришку розподільника, запалювання, котушку, комутатор
    і. т.д. В наслідок все це може до привести до виходу з ладу всі системи, так як потрапляючи на поверхню
    запчастин вода прискорює процес окислення, ерозії і збільшує ймовірність неполадок. Щоб запобігти
    цьому, необхідно не допускати різких змін температури і тиску в системі, а також своєчасно очищати
    водний конденсат з деталей.
    • Заміна та ремонт паливного бака
    Бак для пального – герметична ємність з заливний горловиною і точкою зливу, теплоізоляцією,
    кріпленнями і системою вентиляції. Він закріплений за межами можливих деформацій кузова, а знизу
    закритий металевою захистом, щоб знизити ймовірність пошкоджень при ДТП, зіткненнях або наїзди на
    перешкоди.
    Якщо все ж корпус отримує сильні пошкодження, то найпростішим рішенням залишається заміна
    паливного бака автомобіля, яку виконають фахівці компанії “Allprice.org.ua”.
    Машини зарубіжних марок оснащені металевими або пластиковими ємностями під бензин або
    дизпаливо. При появі тріщин або розривів такі баки запаюють або закладають латками, а вм’ятини
    вирівнюють. Розриви значній площі або відразу кілька отворів великого діаметру усувати не завжди
    вигідно, тому в таких випадках потрібна заміна паливного бака.
    Як змінюють баки в “Allprice.org.ua”:
    • автомобіль оглядають, визначають місця витоку палива, перевіряють стан кріплень, захисту,
    теплоізоляції;
    • від’єднують трубопроводи і електрораз’еми;
    • знімають кріплення притискних стрічок, шланги і сам бак;
    • виконують ремонт бензобаків або замінюють їх, підключають елементи системи подачі палива,
    заправляють паливо;
    • запускають двигун і перевіряють герметичність бака, з’єднань шлангів і трубопроводів.
    Вартість ремонту або заміни паливних ємностей оператор розраховує при оформленні замовлення.
    Всі види обслуговування на рівні західних стандартів і великих дилерів, але ціна майже на третину
    нижче, а також гарантія на 12 місяців після звернення.
    • Основні несправності гідронасосів і способи їх усунення
    • Як зрозуміти, що гидронасос зносився?
    Якщо ваш гідравлічний насос знаходиться в експлуатації вже досить давно і в певний момент
    перестає створювати тиск в системі, причиною того найімовірніше є зношуваність деталі.
    Ми радимо перевірити продуктивність насоса на холостому ходу і під навантаженням. При об’ємному ККД
    нижче паспортного необхідно замінити насос. Фахівці компанії “Allprice.org.ua” завжди допоможуть
    підібрати і доставлять вам необхідну модель гидронасоса або ж його якісний аналог.
    • Чому розірвало масляний фільтр?
    Серед власників спецтехніки часом виникає питання, чому розриває масляний фільтр? Як
    запобігти цю ситуацію, яка може спричинити за собою масу неприємних і навіть небезпечних
    наслідків?
    В даний час автомобілі експлуатуються більш тривалі терміни і мають, як правило, не одного власника
  • багато хто купує вже не нові машини. Тому питання підтримки двигуна в чистому стані для
    безвідмовного і безпечного функціонування машини є одним з найважливіших. Невід’ємною частиною
    правильної експлуатації авто є регулярна заміна в ньому масляного фільтра.
    Масляний фільтр – це спеціальний пристрій, призначений якраз для того, щоб не пропускати
    забруднюючі двигун речовини, що містяться в моторних, мастильних і трансмісійних рідинах.
    Масляний насос з’єднаний з двигуном безпосередньо. Тиск масла – це величина, безпосередньо
    залежить від частоти обертання валу двигуна. Щоб максимальний тиск масла обмежити,
    передбачений запобіжний клапан, який є складовою конструкційної частиною масляного насоса.
    Як правило, запобіжний клапан встановлює обмеження на тиск в масляній системі від 3 до 5 кг /
    кв.см.
    Якщо тиск масла перевищує зазначені межі, то виникає ризик, що центрує шайба і прокладки можуть
    пошкодитися або видавитися зі своїх посадочних місць. Коли тиск масла дуже сильно підвищений, а
    запобіжний клапан не відкривається, може відбутися наступне:
    • прокладки видавляться з їх посадочних місць, і з фільтра починає вибиватися масло;
    • масляний фільтр роздуває (це і стає причиною того, що рве масляний фільтр).
    У таких випадках, часто незаслужено, звинувачують масляний фільтр, хоча насправді зазвичай «винен»
    запобіжний клапан насоса. Після охолодження (відновлення) двигуна і масляного насоса сам запобіжний
    клапан знову починає рівно працювати, тому причину того, що розірвало масляний фільтр, виявити
    виявляється складно.
    Щоб запобігти занадто великі перепади тиску між чистою і брудною сторонами фільтруючого
    елемента, в конструкції фільтра встановлено перепускний клапан (при перепаді тиску 1-2кг / кв. См він
    відкривається). Це створює умови, щоб
    навіть неочищена олія (при підвищенні тиску) могло змащувати тертьові деталі двигуна навіть при повністю
    заповненому брудом фильтрующем елементі.
    Важливо! Перепади тиску в фільтрі, такий його ресурс, як грязеемкость, повинні відповідати вимогам
    ОЕМ – заводів-виготовлювачів-автомобілів. Тому, якщо лопнув масляний фільтр, для його заміни треба
    підбирати цю Автодеталь, ретельно враховуючи багато специфічних параметри, а не тільки габаритні і
    приєднувальні розміри.
    Наприклад, якщо розриває масляний фільтр ВАЗ, то рекомендується замінювати його новим
    оригінальним або сертифікованим якісним аналогом. Часто зовні схожі, але більш дешеві фільтри
    сильно відрізняються від високоякісних, правильно сконструйованих для конкретного авто, за
    параметрами фільтрації.
    • Що робити якщо з бака вихлюпується масло?
    Нам надійшло звернення – клієнт розповів, що масло постійно вихлюпується з бака. Йому накипіло, що
    бак весь в маслі завжди. Якщо таке відбувається, необхідно перевірити, чи не потрапив повітря в бак,
    стан фільтра, а також настільки щільно закручується кришка бака.
    В даному випадку питання було вирішене заміною гумовий підкладки для кришки паливного бака.
    • Чому в аксіально-поршевом насосі видавив сальник?
    Проблема з АПН 50 л. Клієнт стверджує, що обертання насоса підібрали невірно. В процесі роботи пішло
    масло, видавив сальник і погнуло кільця. Зазвичай при неправильно підібраному обертанні насос просто
    поклацує і не качає масло. Розривати насос може тільки при його неправильному підключенні до
    гідросистемі, що не є гарантійним випадком.
    • Чому почорніло масло в гідросистемі?
    Клієнт встановив комплект гідравліки на самоскид – насос 82 л., Бак 90 л., В який заправили 60 л. масла.
    Поскаржився на відмову штока в 4 метровому подкузовном циліндрі. При діагностиці фахівці виявили
    почорніле масло в системі. Що могло стати причиною?
    Найімовірніше, проблема в недостатній потужності гідронасоса. Для роботи з подкузовнимі циліндрами
    потрібно встановлювати аксіально-поршневі насоси високої продуктивності. Насос клієнта був
    розрахований на тиск всього 250 бар, регулярно перегрівався, через що і чорніло масло.
    • Включив підйом і з насоса побігло масло. Через що так
    може бути?
    До нас звернувся клієнт, у якого при роботі гідросистеми струменем було масло з гидронасоса. При цьому
    сама система справно працювала.
    Як з’ясувалося при діагностиці, при зміні обертання насоса покупець не перекрутив заглушку під
    шестигранник в передній кришці, через що маслом залило всю коробку передач автомобіля.
    Будьте уважні при зміні напрямку обертання гидронасоса, а ще краще – довіряйте цю задачу
    фахівцям.
    • Заїдає розподільник, іржа в місці штока.
    Розкрутити, перебрати, почистити і змастити.
    • Насос не качає масло. Коробка відбору потужності Scania
    GRSO 905, пряма. Що робити?
    Необхідно змінити обертання насоса. За рахунок складної коFнструкціі, коробка відбору потужності Scania
    GRSO905 через вал змінює обертання всередині самого механізму відбору потужності. В результаті пряма коробка
    відбору потужності на виході дає ліве обертання, а коробка зі зміщенням дає праве обертання, хоча в будь-яких
    інших варіантах коробок відбору потужності все навпаки.
    • Що необхідно для того, щоб уникнути неполадок в роботі
    насоса?
    Несправності в гідравлічному приводі можуть виникати по ряду причин. Правильний запуск і
    приробітку мають першорядне значення для забезпечення подальшої тривалої безперебійної роботи
    гідроприводу. Часто багато систем, особливо насоси, виходять з ладу всього через кілька годин
    роботи, інші – через кілька хвилин, а все через те, що були пропущені найелементарніші операції.
    Щоб уникнути неполадок роботи насоса необхідно:
    1 .Нужно виключити замерзання масла, так як при температурі -20 градусів гідравлічне
    масло загусає і перетворюється в желе
  1. Перевірити справність самого насоса
  2. Перевірити справність клапана
  3. При установок клапана предовратіть його надмірне закручування.
    • Інструкція з експлуатації самоскида ч.11 Несправності
    підйомного механізму і методи їх усунення
    • Інструкція по експлуатації самоскида ч.9 Регулювання
    клапана кінцевого вимикача, стопорного пристрою і
    гідроклапана
    У верхній частині гідроклапана є регулювальний гвинт, за допомогою якого регулюється обсяг зворотного
    масла. При загвинчування гвинта всередину клапана можна зменшити швидкість опускання кузова.
    Послідовність регулювання клапана кінцевого вимикача:



  • Відвернути стопорну гайку регулювального гвинта
  • Загорнути регулювальний гвинт до кінця в клапан
  • Відкручуючи регулювальний гвинт змусити висуватися кожну частину циліндра до максимальної
    межі при більш низькій частоті роботи двигуна.
    Після опускання гідроциліндра відвернути регулювальний гвинт проти годинникової стрілки на 2,5 обороту.
    Перевірити підйом кузова до максимальної межі з максимальною швидкістю роботи двигуна. Якщо
    гидроцилиндр висувається повністю, закінчити регулювання. Якщо немає, ще раз відвернути регулювальний
    гвинт на один оборот. Закінчивши регулювання загорнути стопорну гайку.
    • Інструкція по експлуатації самоскида ч.8 Регулювання
    механізму заднього борту
    У самоскидів без передньої прямий гідравлічної системи немає необхідності регулювання відповідно
    до конструкції. При його використанні варто звернути увагу на перевірку і регулювання робочого
    органу відкриття і закриття заднього борту кузова.
    Регулювання робочого органу відкриття і закриття заднього борту
    Робочий орган відкриття і закриття заднього борту повинен гарантувати працездатність при підйомі
    кузова на певний кут для відкриття заднього борта і при опусканні кузова на певний кут закриття
    заднього борту. У зв’язку з дією різних навантажень в період експлуатації, зміни форми після
    довготривалого використання, власник самоскида повинен проводити перевірку робочого органу.
    На кінці тягової штанги гака замку є дві гайки, зовнішня – стопорная, внутрішня – регулювальна гайка.
    Коли гак замки не зачіпляє запор нижній частині заднього борта, задній борт не закривається.
    При цьому необхідно послабити стопорну гайку, потім зрушуючи регулювальну гайку назад, загорнути
    притискну гайку гвинтовий пружини. При цьому кінець гака піднімається і притискає запор. Коли гак замка
    придавить запор нижнього боку заднього борту і борт замкнеться, необхідно звернути регулювальну і
    стопорну гайку і провести випробування підйому.
    У разі виявлення несправності, необхідно повторити регулювання.
    • Інструкція по експлуатації самоскида ч.7 Заправка ручного
    гідравлічного насоса кронштейна кріплення запасного колеса
    У гідросистемі ручного гідравлічного насоса кронштейна кріплення запасного колеса застосовується
    однакове гідравлічне масло, як і на системі підйому кузова.
    Для заправки ручного насоса необхідно відвернути пробки заправного отвору, заливати масло за
    допомогою перекачує насоса або ємності масла. Коли масло витікає через заправний отвір,
    необхідно звернути заливну пробку. При виявленні брудного гідравлічного масла необхідно
    провести його заміну, з промиванням системи і заправкою новим гідравлічним маслом.
    Увага! У разі появи скрипу, необхідно відвернути пробку контролю рівня масла і перевірити
    його наявність. Якщо рівень недостатній, необхідно зробити долівку масла.
    У гідравлічному циліндрі передній прямій гідравлічної системи відсутня пробка для випуску повітря.
    Тому, для того, щоб випустити повітря з системи необхідно послабити масляну трубку високого
    тиску, що сполучає гідравлічний насос і гідроциліндр, випустити повітря, що знаходиться в системі і
    насосі, затягнути трубку високого тиску. Операція проводиться при працюючому гідравлічному
    насосі на низькій швидкості при положенні клапана управління в положенні «підйом». Таким чином,
    можна видалити повітря, що знаходиться в гідросистемі підйому кузова.
    При наявності гидробака, повітря змішується з гідравлічним маслом і випускається через гідравлічний
    бак. Після випуску повітря необхідно звернути все наконечники і трубки.
    При низькій температурі і підвищеній в’язкості гідравлічного масла процес випуску повітря збільшується
    за часом.
    • Інструкція по експлуатації самоскида ч.6 Контроль рівня
    гідравлічного масла
    Кожен власник самоскида повинен своєчасно проводити перевірку гідросистеми, трубопроводів і
    з’єднувальних з’єднань, своєчасно усувати витік масла.
    фахівці «Allprice.org.uaа» рекомендують через кожні 100 підйомів і опускань кузова або 1000 км
    пробігу перевіряти рівень масла в гідросистемі і при необхідності здійснювати долив.
    Крім того, один раз на рік при проведенні сезонного обслуговування необхідно проводити заміну
    гідравлічного масла. Долив масла в гідросистему здійснюється через розширювальний бак
    гідросистеми, або заправний отвір.
    Увага! Необхідно використовувати чисте гідравлічне масло, так як це впливає на роботу
    гідросистеми і може вивести її з ладу, порушуючи герметичність вироби. Після цього
    система втрачає працездатність.
    Операція по доливу масла при недостатньому рівні або його заміні:
    При заміні масла або доливці необхідно кузов автомобіля встановити на кут менш 35 і зафіксувати
    упорами.
    На гидроцилиндре є: заправний отвір, контрольне отвір і отвір для видалення повітря з гідросистеми.
    При заповненні гідроциліндра потрібно відкрутити пробку заправного отвору і пробку отвору для
    видалення повітря. Заповнити гидроцилиндр гідравлічним маслом через заправний отвір за допомогою
    насоса або ємності для олії. Необхідно заливати чисте гідравлічне масло в циліндр.
    При появі гідравлічного масла в отворі для видалення повітря, необхідно припинити долівку масла,
    закрутити пробку отвору для видалення повітря і почати повільно піднімати кузов. При цьому
    продовжити долив масла в заправний отвір.
    Увага! Слід піднімати кузов повільно, з низькою швидкістю.
    При підйомі кузова на максимальний кут необхідно встановити керуючий клапан в нейтральне
    положення. У цей момент відкрутити пробку контрольного отвору рівня масла і додавати масло в
    заправний отвір до його появи в контрольному отворі.
    При появі масла закриття пробку контрольного отвори і продовжувати заправляти масло через заправний
    отвір. Необхідно дотримуватися норму заправки, оскільки збільшення кількості масла Небезпека
    пошкодження герметичності гідросистеми, а зменшення, до збільшення навантаження при підйомі кузова.
    При гідравлічній системі переднього прямого підйому на розширювальному баку є вікно для контролю
    рівня масла або масляний щуп. При заправці гідросистеми необхідно заливати гідравлічне масло до
    встановленого рівня (до середини вікна для контролю рівня масла або позначки на шкалі щупа).
    Якщо відсутній вікно для контролю рівня масла або масляний щуп, то рівень масла повинен бути не
    менше 50 мм від верхньої поверхні гідробака.
    • Монтаж SCANIA GRS 905-R



“Мы подобрали для Вас категории”

PARKER T12
Гидравлика
Большой выбор гидравлики
s-l300
Всемирно известные бренды
Смотреть топовые бренды
CAT
Сравнивайте товары, цены, описание
Наш сервис дает массу преимуществ

Находите самые горячие предложения!!

Объединяя выбранные интернет-магазины в одной платформе, наш сервис Производство и ремонт гидравлики - Гипермаркет гидравлики помогает экономить время. А также Вы узнаёте новые магазины и товары по всему миру. Наш сервис был создан для экономии времени и средств. Для быстрого поиска поставщиков в сфере запчастей, тракторных запчастей, запчастей к гидравлике, запчастей к спецтехнике, запчасти к сельхозтехнике. А также поиску заводов по производству гидравлики, заводов по ремонту гидравлики. Прайс навигатор запчастей, Гипермаркет гидравлики, Ремонт гидронасоса, Ремонт гидромотора, Ремонт гидравлики, ремонт гидравлики спецтехники, Ремонт гидроцилиндров, Ремонт гидростатики, Ремонт шестеренчатого насоса, Ремонт гидрораспределителя, Производство и ремонт гидравлики - Гипермаркет гидравлики

  • Show all
  • Under $100
  • Popular
  • Best rated
  • Popular in this month
Added to wishlistRemoved from wishlist 0
Сравнить
- 17%
Ремонт гидромотора экскаватора погрузчика

Ремонт гидромотора экскаватора погрузчика

Продавец apk.biz.ua
9,854.00 8,211.00
Added to wishlistRemoved from wishlist 0
Сравнить
- 38%
Ремонт гидронасоса экскаватора погрузчика

Ремонт гидронасоса экскаватора погрузчика

Продавец apk.biz.ua
8,557.00 5,312.00

Форма обратной связи
098-692-53-35, 098-692-72-08

Позвоните либо напишите нам мы ждём!




  1. Прикріпіть кришку, яку ви бачите внизу, стрілкою, вгору на кришку з правого боку головної коробки
    передач (рис. 1)
  2. Простягніть болт M8, задню кришку Pto і карданний вал в головний редуктор, як показано на малюнку 2, на
    кришку на задній частині головної коробки передач. Помістіть кінець вала шпинделя в щілину правої кришки
    ВВП.
  3. Помістіть інший кінець карданного валу в паз на задній кришці ВВП і затягніть
  4. Pto повертається за годинниковою стрілкою. Використовується правий насос.
  5. Заповніть маслом головну коробку передач.
    • Вакуумна установка на ISUZU MOY CR і
    MITSUBISHI M035S5
  6. Вимкніть двигун автомобіля під час установки.
  7. Спорожните контейнер основної коробки передач.
  8. Відкрийте кришку, яка захищає головну передачу. очистіть сполучну
    поверхню і болтові отвори.
  9. Затягніть муфту ВВП так, щоб вона не послаблювала сполучні болти з головною
    коробкою передач.
  10. Змастіть ущільнювач ВВП мастилом для фіксованого упору під час
    установки. Що Використовується масло повинно бути постійним.
  11. Тимчасово затягніть ВВП на головній коробці передач за допомогою 2 болтів.
    Зніміть ковпачок управління пальцем і переконатися, що проміжок між пальцями. Якщо він
    щільний, використовуйте більш товсту або додаткову прокладку. Якщо простору занадто багато,
    слід встановити більш тонку прокладку. Знову затягніть мідну шайбу. Не забудьте затягнути інші
    болти.
  12. Болти повинні бути затягнуті до 60 Нм в силових коробках з 6 отворами.
  13. Підключіть шланг вакуумного лінії (від ручки управління) до сторони
    алюмінієвого шланга (вакуум).
  14. Переконайтеся, що зливний шланг на Pto на 10-15 см нижче дренажу, щоб вода не
    засмітилася. (Див. Малюнок 2)
  15. Запустіть двигун на 5-10 сек. Якщо неполадки не виникає, заповніть коробку
    передач. Після заповнення запустіть двигун на 5-10 хв. і перевірте частоту спрацьовування болтів,
    витік масла. Ваш PTO готовий до використання.
    • Механічна установка на ISUZU MOY CR і MITSUBISHI
    M035S5
  16. Вимкніть двигун автомобіля під час установки.
  17. Спорожните контейнер основної коробки передач.
  18. Відкрийте кришку, яка захищає головну передачу. очистіть сполучну
    поверхню і болтові отвори.
  19. Затягніть штирові з’єднання PTO, щоб вони не послаблювали основну передачу.
  20. Змастіть ущільнювач ВВП мастилом для фіксованого упору під час
    установки. Що Використовується масло повинно бути постійним.
  21. Тимчасово затягніть ВВП на головній коробці передач за допомогою 2 болтів.
    Зніміть ковпачок управління пальцем і переконатися, що проміжок між пальцями. Якщо він
    щільний, використовуйте більш товсту або додаткову прокладку. Якщо простору занадто багато,
    слід встановити більш тонку прокладку. Знову затягніть мідну шайбу. Не забудьте затягнути інші
    болти.
  22. Болти повинні бути затягнуті до 60 Нм в силових коробках з 6 отворами.
  23. Запустіть двигун на 5-10 сек. Якщо у вас немає ніяких проблем, заповніть
    коробку передач. Після заповнення запустіть двигун на 5-10 хв. і перевірте частоту спрацьовування
    болтів, витік масла. Ваш PTO готовий до використання.
    • Що таке гідроудар?
    Відомо, наприклад, що будь-яке різка зміна витрати в РВД (при швидкому закритті засувок або раптовій
    зупинці турбін, насосів) супроводжується рядом чергуються
    повищенной і знижень тиску всередині рідини, що діють у вигляді ударів на стінки РВД. Це явище,
    що викликає іноді аварії (розривом) гідросистеми, називається гідравлічним ударом і може бути
    виявлено безпосередньо по глухому звуку і струсу трубок.
    Різке підвищення тиску в гідравлічній системі, що виникає в результаті зміни швидкості потоку при
    швидкому закритті крана або засувки, називають гідравлічним ударом. Гідравлічний удар може
    привести до розриву стінок трубки.
    • Чи впливає передавальне число КОМ на вибір насоса? І як
    впливає?
    Потужність на коробці передач знижується (Під управлінням зчеплення) Гідравлічна потужність
    використовується, коли автомобіль нерухомий. Потужність З великим відношенням (більше 1: 1) дає
    великий потік з невеликим насосом. Виберіть низьке співвідношення (менше 1: 1), щоб уникнути
    перевищення швидкості, коли контролюється положення водія.
    Потужність, споживана двигуном (Не під керуванням зчеплення) Гідравлічна потужність в основному
    використовується, коли автомобіль рухається.
    Вибір насоса: одиночний або подвійний потік SAP, SCP з By-Pass або SLPD
    Комбінований автомобіль, дорожньо-ремонтні транспортні засоби і т. Д. Гідравлічна потужність також
    використовується, коли автомобіль знаходиться в русі. Виберіть потужність, що знижується з низьким
    коефіцієнтом, для уникнення перевищення швидкості.
    Як підібрати, розрахувати за формулами:
    Розрахунок “розміру насоса”, тобто зміщення Приклад 1. Кран має потребу в потоці 60 л / хв. Частота
    обертання двигуна Вибирається 900 об / хв, і ставлення потужності
    знімається 1: 1.4. Який насос підходить?
    Примітка * Перевірте, щоб швидкість насоса (n насоса = Z o nM) не перевищувала
    рекомендовану максимальну швидкість.
    Розрахунок крутного моменту і вихідної потужності Приклад 2. Що буде з крутильній навантаженням і
    вихідною потужністю, коли робочий тиск становить 28 МПа (280
    бар)?